torsdag 14 januari 2010

Wintercard - Vinterkort

Nu kan jag visa er ett kort jag gjort och som nu anlänt till sin mottagare i Tyskland :-)

Jag var med i en kortswap där man ska skicka ett vinterkort till någon och som man får sig tilldelad genom lottning och temat var "Vinterkort". Jag har byggt upp det med 3D kuddar för att få djup i motivet, granarna sitter lite omlott medans husen har jag monterat ovanpå varandra. Så här blev det:

Några detaljbilder / Some closeups

Jag har avänt/I have used:

Stämpel/Stamp: Magnolia, Färgläggning/Colouring: Promarkers, Triamarkers, Mönstrat papper/Patterned paper: Magnolia, Dekorationer/Embellishment: band/ribbon, halvpärlor/flat backed pearls, brads, Prima roses and flowers

Finally I can show you my wintercard I have done to a card swap in Germany with the theme WINTER. I have stamped the image twice and cut out the spruces and the little houses and then attached them with 3D pillows on the motif I have used.

Thanks for your visit and please leave a comment, it makes me so happy!!!

3 kommentarer:

Nancy sa...

wow, die karte ist superschön!!!

grüsschen
nancy

Anne H. sa...

Så nydelig vinterkort, Ingela!
Flott med trær i lag på lag og det passet så fint med de hvite blomstene og rosene.
Ønsker deg en riktig god helg!
Klem, Anne :)

BA sa...

wow ingela die ist ja total klasse
ich wuensche dir einen schoenen sonntag
xoxo BA