lördag 9 januari 2010

10 i TOPP - 2009

Hejhej!

Har suttit och tittat igenom alla kort jag gjort under 2009 och har lyckats plocka ut 10 st kort som jag är mest nöjd med. Det var roligt att gå igenom alla mapparna på datorn med kort jag gjort under året, vissa hade man glömt av, vissa gjorde en varm om hjärtat och vissa förvånade en ;-)

I've looked through all the cards I made during 2009 and here are my top ten cards!

TOP 10 - 2009




I will also thank you all for visiting my blog and writing nice comments to me. You make me so happy and it means so much to me!!!

Have a nice Saturday!

5 kommentarer:

Ritva sa...

Underbara kort!
Gillar alla korten, helt i min smak.
Kram Ritva

Stempelhexe sa...

Das sind wunder, wunderschöne Karten, einfach traumhaft.

LG
Ulla

Anneke sa...

Wow Ingela, Nice, very nice cards!!
Lovely colors ands cute stamps.

Anneke(The Netherlands)

Kicki sa...

Åhh så stolt och glad jag är som har ett av dessa otroligt vackra kort i min ägo!!.... ;-)

Anonym sa...

JJjaaaa de är HELT UNDERBARA KORT
massor av kramar
Carina