onsdag 27 januari 2010

Stampavie and More, challenge 79

SNÖÖÖÖKAOS råder och jag trodde knappt att jag skulle ta mig hem från jobb...men nu är jag hemma och här kommer en uppdatering :-) Vi har en ny utmaning åt er på bloggen Stampavie and More och veckans utmaning är:

Valentinekort/Kärlekskort
Här är mitt kort/Here is my card:

Jag har använt/I have used:

Stämplar/Stamps: Magnolia, text/sentiment hÄnglar & stÄnglar, Färgläggning/Colouring: Promarkers, Mönstrat papper/Patterned paper: Inkido, Dekorationer/Embellishment: halvpärlor/pearls, Övrigt: Boscut Heart

"OMG" we have a huge snowstorm here in Sweden and I never thought I could drive home from work but finally I´m home :-) Here´s the new challenge for you over at Stampavie and More. This weeks theme is:

Love card/Valentine card

I hope you will join us!

Take care and thanks for your visit on my blog!

2 kommentarer:

Alexandra sa...

liebe ingela,
die karte ist wunderschön geworden.
lg
sanny

cabio's craft corner sa...

Beautiful and gorgeous card. Lovely scheme and romantic image :o)
Hugs,
Cabio