måndag 18 januari 2010

Stamp with Fun, challenge 42

Hejhej!

Ja nu har julen dansat ut och nästa som står för dörren är Alla Hjärtans Dag! Jag har tjuvstartat och gjort ett Valentinekort till veckans utmaning på Stamp with Fun där vi har en jättefin skiss som Saphira gjort....jag har använt en av mina favoriter från Magnolia samt att det blev lite tankearbete för att få ihopa allt till slut :-))) Jag lyckades och är faktiskt jättenöjd!!!

Jag har använt/I have used:

Stämplar/Stamps: Magnolia, Bildmålarna, Färgläggning/Colouring: Promarkers, Mönstrat papper/Patterned paper: , Dekorationer/Embellishment: halvpärlor/flat backed pearls, Prima roses, Övrigt/Others: Fiskars Edge Punch, QKs Nestabillites Circles, Qks Mini leaves, Circle Punch M, Stickles-Stardust

Hi all!

The christmas is over and the next big day is Valentines Day and I have done a Valentinecard to this weeks challenge over at Stamp with Fun and the lovely sketch are from Saphira. I have used one of my favorite stamps from Magnolia and after a little bit thinking I was done and I´m really satisfied over it!

Thanks for your visit, I hope you will leave a comment before you proceed you bloground!

Have a nice day!

8 kommentarer:

BA sa...

wunderschoene karte ingela, liebe die idee mit den fenster
xoxo BA

Kellie sa...

This is gorgeous and your colouring is absolutely amazing! And I love what you done with the circles on the side of the card, so effective! SWF Team buddie Kellie xx

Nilla sa...

Underbart kort! Vad fint det blev med cirklarna, håller med en av favoriterna bland Magnolia! Kram Nilla

Kamilla sa...

ÅÅÅh Vilket underbart kort, gillar färgerna och hela upplägget!!!
Kram

♥ Yolanda ♥ sa...

Your card is gorgeous, love the colours and the see-through rounds with flowers. Lovely image :).
Yolanda

Sinikka sa...

Du kan verkligen vara stolt. Det blev himla fint med dom små cirklarna. Tjusigt idé.
Sinikka:-)

Mona sa...

Ingela your card is so fab.
Great take on the sketch, I love the papers and the details.
Really wonderful.
Hugs Mona

Eva F sa...

Ja detta är ett fantastiskt tjusigt kort, jag har ju sett det på riktigt också så jag vet.
Vilket jobb det ligger bakom detta, sanslöst.