onsdag 14 oktober 2009

Stampavie and More, challenge 65

Idag har vi JULTEMA hos Stampavie and More och vi vill se julkort!

Är ju hög tid att börja om man ska hinna med så häng på du med!

Här är mitt julkort:

Jag har använt/I have used:

Stämpel/Stamp: Magnolia, Färgläggning/Colouring: Promarkers, Mönstrat papper/Patterned paper: INKIDO, Dekorationer/Embellishment: band/ribbon, halvpärla/Pearl, Övrigt: Retroflower, Ash Branch Punch
Today at Stampavie and More we have a CHRISTMAS THEME for you!
I hope you started with the christmas card...If you not have that I hope you join us this week!
Have a lovely day!

6 kommentarer:

Swaantje sa...

Morning Ingela,

your Christmas card is cute.
The little Tilda is sweet and your colouring is fantastic.
Wonderful work..

Thanks for your lovely comment on my blog..
Hugs
Swaani

Valérie Goldenschue sa...

Elle est superbe ta carte.

Malin E sa...

Åh vilket fint julkort och vika fina papper!!!
Jag måste oxå börja med mina julkort känne rjag om jag ska kunna skicka iväg några i år....
Kram!
Malin

Nixe-Moni sa...

What a wonderful card dear Ingela. Love the fab papers and details.
Big Hugs from Moni

BA sa...

hi ingela
what a wonderful card, love this stamp
xoxo BA

nicky sa...

wonderful card! hugs nicky