onsdag 4 november 2009

Stampavie and More, challenge 68

Denna veckan på Stampavie and More så har vi ett tema och temat är:

STARS

Min tolkning är kanske lite konstig men här kommer min förklaring :-)))

Texten är otroligt fin och lyder så här: Vänner är som stjärnor, man ser dom inte alltid, men man vet att dom finns. Sedan så har jag satt en massa mini halvpärlor bakom tjejen i fönstret som ska likna stjärnor :-)

Vad tycks?


Jag har använt/I have used:


Stämplar/Stamps: hÄnglar & stÄnglar, ScrapLyckan, Färgläggning/Colouring: Promarkers, Akvarell/Aquarell, Mönstrat papper/Patterned paper: Magnolia, Dekorationer/Embellishment: band/ribbon, halvpärlor/flatbacked pearls, charms, Övrigt: Retroflowers, Martha Stewart - Doliy Lace

This week at Stampavie and More we have a theme for you and it´s:

STARS

My interpretation is the text that reads: Friends are like stars, you see they not always, but you know they are there. I have also put small half pearls as stars in the window behind her.

What do you think?

Thanks for looking and I wish you all a lovely day!

6 kommentarer:

Eva F sa...

Vilket alldeles fantastiskt fint kort. Snyggt med fönstret och stjärnorna där bakom, ser verkligen ut som stjärnor.
Kram Eva

Anneke sa...

Hai Ingela,
again you made a very nice card.I like to visit your blog and look at your creations.

Anneke(The Netherlands)

BA sa...

hi ingela
this is absolutely cute, love the soft colours and the distressed look
xoxo BA

LenA sa...

Är stum av beundran...vilket underbart kort!
Du har gjort så mycket fint sedan jag var här sist så nu har jag snurrat runt en lång stund.
Har äntligen fått ordning på bredbandet så nu kommer jag tillbaka snart igen.Blir alltid lika inspirerad att skapa efter mina besök hos dig!

Kram Lena

gila sa...

Wow, wie wunderschön ist die karte, mit dem fenster, toll, sieht edel aus
lg gila

Nixe-Moni sa...

Such a wonderful card dear Ingela. This hÄnglar girl is just so cute and all the details are fantastic.
Hugs
Moni