torsdag 19 november 2009

Bidrag 5, 6 och 7

Ja tävlingen på "Snacket" går vidare och här kommer mina senaste bidrag :-)
Bidrag 5 - Annorlunda kortvikning/Different card folding


Ja här gällde det att tänka till då det inte skulle vara ngt 15x15 kort...Jag har valt att göra ett "låd-kort"...vet inte vad vikningen heter faktiskt....

Jag har använt/I have used:

Stämplar/Stamps: Magnolia, Färgläggning/Colouring: Promarkers och Prismacolor (MCP), Mönstrat papper/Patterned paper: Magnolia, Dekorationer/Embellishment: halvpärlor/flat backed pearls, band/ribbon, öljetter/eyelets, Övrigt/Others: QKs Blossom Mini, Retroflower, Fern Punch

Bidrag 6 - Rött med tomte/tomtar/ Red and with Santa/Santas


Jag har använt/I have used:

Stämplar/Stamps: Magnolia, text-hÄnglar & stÄnglar, Färgläggning/Colouring: Promarkers, Mönstrat papper/Patterned papaer: Inkido, Dekorationer/Embellishment: band/ribbon

Bidrag 7 - Tändsticksask/Matchbox

Jag har använt/I have used:

Stämpel/Stamp: hÄnglar & stÄnglar, Färgläggning/Colouring: Promarkers, Mönstrat papper/Patterned paper: Inkido, Dekorationer/Embellishment: band/ribbon, hälvpärlor/flat backed pearls, Övrigt/Others: bokstäver/letters-Rose Moka, Stickles-Frosted Lace, Spellbinder Scalloped Heart

Nu ska jag försöka mig på mitt kort till utmaning 8....där är temat Fokus på text. Jag har nga ideér på lut men kan inte komma till skott....Kolla in igen på fredag så ska jag visa vad jag kom fram till :-)

Tack för besöket och välkommen åter!!!

1 kommentar:

BA sa...

such a wonderful cards and matchbox ingela
have a wonderful WE
xoxo BA