lördag 28 november 2009

Bidrag 10 och 11

Hejhej på er!
Det har inte blivit så många uppdateringar denna veckan men här kommer två bidrag som jag gjort till Julkorttävlingen på "Snacket".

Bidrag 10 - Grönt är skönt/Green is beutiful

Jag har använt/I have used:

Stämpel/Stamp: Inkido, Mönstrat papper/Patterned paper: Inkido, Dekorationer/Embellishment: band/ribbon, charm

Idén till nästa bidrag fick jag från min ena DT vän Maren som gjorde en sådan till vårt stjärntema härom veckan på Stampavie and More.

Bidrag 11 - Ngt att hänga i granen/Christmas tree decoration

Jag har använt/I have used:
Stämpel/Stamp: Inkido, Mönstrat papper/Patterned paper: Maja Design, Övrigt/Others: QKs Flower Nestabillities

Nu är det bara ett bidrag kvar till tävlingen och det får nu se imorgon, sista utmaningen heter Julkortet med stort J!

Önskar en riktigt härlig helg!

I wish you a nice weekend!

Inga kommentarer: