måndag 21 september 2009

Stamp with Fun, challenge 25

Idag hittar ni en ny utmaning hos Stamp with Fun, kolla gärna in i bloggen på vad dom andra i teamet skapat!

Veckans tema är: HÖST

Här kommer mitt "höstiga" kort som jag byggt upp lager på lager:

Jag har använt följande material/I have used:

Stämplar/Stamps: Magnolia och/and hÄnglar & stÄnglar, Färgläggning/Colouring: Promarkers och/and Triamarkers, Mönstrat papper/Patterned paper: Maja Design, Dekorationer/Embellishment: band/ribbon, brads, Prima rose and leaves, Övrigt/Others: QKs Nameplate Oval

Jag har stämplat trädet direkt på pappert och sedan så har jag stämplat alla andra motiv var för sig och sedan monterat, vissa direkt på pappert vissa på 3D kuddar.

Today we have a new challenge for you over at Stamp with Fun and the theme is: "Autumn"

I have built up an autumn scene by stamping and then cut out the image and then attach them layer upon layer.

Thanks for stopping by and I wish you all a lovely week!

6 kommentarer:

Unknown sa...

oh wow what a amazing fall card with such a very sweet scene.
have a wonderful week.
big hugs, bea

Anonym sa...

Sååååå himla snyyyyggggttt kort
Kjamiz
carina

Keep It Sweet and Simple sa...

This is such a stunning card. I love the little scene you have created and the papers are perfect.
Caroline xxx

Ritva sa...

Vilket underbart kort!
Kram Ritva

Tammy sa...

What a awesome card!! I love the image and all the layers! Just wonderful!!

Tammy x

nicky sa...

OMG what a wonderful card you do a hard work with all the mushrooms! hugs nicky