tisdag 15 september 2009

Blommor/Flowers

Hittade en tutorial på StampARTic om att göra egna blommor och dom var ju bara sååå snygga!!!

I lördags så var jag på träff och jag fick gjort 3 st kort samt en väska men när jag kom hem strax innan 23.00 så var jag fortfarande pysselsugen så jag satte mig och gjorde nga blommor :-)))

Nu har jag ett kort färdigt där jag använt en av mina blommor.....

Är du nyfiken på att se hela kortet så kika in imorgon onsdag :-)))

I found a really useful tutorial at StampARTic about to create your own flowers. I have done some flowers and it was very fun and easy to do :-)

I have used one of my flowers on a card and if you are curious about my card then visit me for tomorrow :-)))

Thanks for stopping by and I hope you also try to create some flowers!!!

2 kommentarer:

BA sa...

hi ingela
the flowers are so beautiful, I'll try to do some flowers, thanks for the tip.
see you tomorrow for your card
xoxo BA

Anne sa...

Et flott kort og de blomstene du har laget var jo nydelige. Takk for inspirasjonen! =)

Stempelklem fra Anne