onsdag 13 april 2011

Stampavie and More # 137 Black/Svart

Oj vad dagarna springer iväg...redan onsdag och det har även hunnit bli kväll.

Idag är det dags för en ny utmaning och på onsdagar så är det dags för Stampavie and More. Denna veckans tema är "SVART".....ni kanske undrar hur det rosa hamnade på kortet? Det gör faktiskt jag med ;O) Att göra ett helt svart kort var inte min grej men jag tycker att det svarta dominerar det rosa iaf :-)

Hoppas du försöker på dig veckans utmaning!
**************************************************

Hi all!


Wow...days fly away and it´s already Wednesday. Today you´ll find a new challenge in Stampavie and More´s blog. This week´s theme is "BLACK".
You might wonder what the pink on the card do there? I also wonder ;-) It was difficult to make a black card but that is mostly black :-) Hope you will join us this week!

Här är mitt kort/here´s my card:
Jag har använt/I have used:

Stämplar/Stamps: hÄnglar & stÄnglar, Kort & Godt, Färgläggning/Colouring: Copic, Prismacolor, Mönstrat papper/Patterned paper: Magnolia, Dekorationer/Embellishment: halvpärlor/flatbacked pearls, band/ribbon, Övrigt/Others: Magnolia die (flower) Retroflower punch, Martha Stewart Edge punch

Tack för du tittade in och jag önskar en fortsatt härlig vecka!

Thanks for stopping by and I wish you a great week!

3 kommentarer:

Eva F sa...

Vad snyggt det blev. Självklart måste det finnas lite rosa med :-)
Kram Eva

SkyAngelMorsan sa...

Tycker oxo det var jättefint och så snyggt med rosa till!!! Kram AC

BA sa...

liebe ingela deine akrte ist ja total süss.
ich wünsche dir ein schönes WE
xoxo BA