onsdag 20 oktober 2010

A warm winter hug - Stampavie and more

Hejhej!
Då var jag tillbaka igen och med kortet till dagens utmaning i bloggen Stampavie and More. Denna veckan så har vi färgtema och veckans färger är:

"BLÅ OCH BRUN"
Jag gjorde ett "kramigt" kort med en av Magnolias nya stämplar och jag tycker den är så söööt!

Kika gärna in i bloggen och låt dig inspireras!
*****************************
Hi all!

I´m back with a new card and it´s for this weeks challenge over at Stampavie and More. We have a colortheme this week and the colors are:

"BLUE AND BROWN"

Welcome over to the blog and I hope you got some inspiration to join us!

Här är mitt kort/Here´s my card:

Jag har använt/I have used:

Stämplar/Stamps: Magnolia, Reprint, Färgläggning/Colouring: Promarkers, Mönstrat papper/Patterned paper: Maja Design, Dekorationer/Embellishment: band/ribbon, halvpärlor/flat backed pearls, charm, Övrigt/Others: Martha Stewart Edge Punch, Stickles-Cinnamon

I hope you like my card and thanks for stopping by!

Hugs to you all!

3 kommentarer:

Heike's Creativeplace sa...

Hi Ingela, i hope you feel good. Your card is so cute and adorable, love the image so much...

Big Hugs
Heike

** Line** sa...

A wonderful card! Such a cute Image
hugs Line

BA sa...

dear ingela I like your card very much!! love the paper and the sweet image too
I hope you are well
xoxo BA