onsdag 16 juni 2010

Stampavie and More, challenge 99

Här kommer ett livstecken från mig :-) Nu har jag semster och en låååång sådan så nu ska jag nog få ihopa pysslandet och jag hoppas inspirationen återvänder.
Idag är det ju onsdag och Stampavie and More bjuder på en ny utmaning och denna veckan så är det en skiss som ska tolkas.
Hoppas du hänger på!


***************************************
Hi!
I´m back now and I have started my long holiday and I hope I will have time to craft and my inspiration will come back.


Today over at Stampavie and More we have a new challenge for you, this week we have a sketch for you!
Hope you join us!
Här är mitt kort/Here´s my card:



Jag har använt/I have used:

Stämplar/Stamps: Magnolia, Stempelglde, Färgläggning/Colouring: Promarkers, Mönstrat papper/Patterned paper: Magnolia, Dekorationer/Embellishment: band/ribbon, halvpärlor/flatbacked pearls, blommor/flowers, Övrigt/Others: Stickles-Platinum

Thanks for looking and I hope you will come back soon!

I wish you all a lovely day!

2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Lekkert kort!!

Pysselbus sa...

Hej Ingela!

Jag har ramlat in i din blogg för första gången! Vad mycket fina saker du gör! Lägger din i min blogglista. Det blir roligt med lite "svensk" inspiration då det är mycket norskt annars... Lättare att läsa i alla fall... ;-)

Ha en underbar helg och en skön semester!
//Linda