måndag 26 april 2010

Stamp with Fun, challenge 56

Hoppas helgen varit bra :-) Själv har jag haft en lugn och skön helg och vädret har varit ljuvligt!!!

Idag så hittar du Stamp with Fun´s nya utmaning som denna veckan är en:
"SKISS"

Jag har använt en av mina favoritstämplar och papperna är bara så ljuvliga *I like* :-)

Kika gärna in i bloggen och kolla in dom andra korten från teamet!
*************************
Welcome back, today it´s a new week and I hope your weekend has been great! Mine has been wonderful and the weather was lovely!!!

Today over at Stamp with Fun you will find a new challenge and this week we have a sketch for you :-)

Please visit the blog and look at the lovely sketch and the wonderful cards from the team!

Här är mitt kort/Here´s my card:

Jag har använt/I have used:

Stämplar/Stamps: Magnolia, Stempelglede, text/sentiment-hÄnglar & stÄnglar, Färgläggning/Colouring: Promarkers, Mönstrat papper/Patterned paper: Magnolia, Dekorationer/Embellishment: band/ribbon, pärlbrads/brads with pearls, rosknoppar och rosor, roses and rosebuds, Övrigt/Others: Martha Stewart Edge Punch, Stickles-StarDust

Thanks for visiting, please leave a little comment, it makes me so happy!

Have a wonderful day!

1 kommentar:

SkyAngelMorsan sa...

Jättefint kort och underbara färger....Den stansen stod jag och tittade på sist jag var på Pema....den får bli i nästa tur dit kanske.....Kram