måndag 15 mars 2010

Stamp with Fun, challenge 50

Oj vad helgerna går snabbt!!!

Idag måndag blev det en sen uppladdning av mitt kort som jag gjort efter den fina skissen på Stamp with Fun, kolla gärna in skissen och häng på veckans utmaning!

*******************************

OMG this weekend flew away!

Todays update is a little bit late but here´s my card I have made following this weeks lovely sketch over at Stamp with Fun. Please look into the blog and join us!

Här är mitt kort/Here´s my card:

Jag har använt/I have used:

Stämplar/Stamps: Magnolia, Färgläggning/Colouring: Promarkers, Mönstrat papper/Patterned paper: Magnolia, Dekorationer/Embellishment: band/ribbon, halvpärlor/pearls, öljett/eyelet, rosor/roses, Övrigt/Others: Ash Branch Family, Martha Stewart-Doliy Lace, CB Embossing folder

Thank you for stopping by and I wish you a fun stamping week!

6 kommentarer:

SkyAngelMorsan sa...

Jättefint kort med härliga färger! Verkligt sött motiv oxo på Tilda.
Kram AC

Anne H. sa...

Så søtt kort du har laget!
Flott malt motiv og nydelige detaljer i fine påskefarger!
Og, ja - helgen skulle vært mye lenger, den går så altfor fort!
Klem, Anne :)

Karin sa...

Oj va längesedan det var jag tittade in här, va mycket fint du har gjort! Boxen här under är ju heeeelt underbar! =)
Hoppas allt är bra..
kram K.

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 sa...

Super karteczka. Świetnie dobrane kolorki i wszystkie szczególiki.

BA sa...

such a cute card ingela
xoxo BA

heike sa...

Very cute card!I love the mix of elements.