fredag 6 maj 2011

hÄngelflicka i rosa/hÄngel in pink

Hejhej!

Äntligen fredag!!!
Tänkte att jag skulle ladda upp ett kort jag gjorde till en av utmaningarna på Scrappiz Cybercrop som var under påskveckan. Kortmakaren hade en utmaning där kortet skulle vara rosa och man skulle använda minst 1 stämpel, denna utmaning föll mig i smaken :-)
********************
Hi all!

Today it´s friday and I love it!!!
Here´s a card I made to a cybercrop during ester-week and the challenge was to make a pink card with at least 1 stamp on it. I love pink and the cute hÄnglargirl is adorble!

Mitt kort/My card:

Jag har använt/I have used:

Stämplar/Stamps: hÄnglar & stÄnglar
Färgläggning/Colouring: Copic and Prismacolor pencils
Mönstrat papper/Patterned paper: Basic Grey
Dekorationer/Embellishment: halvpärlor/flatbacked pearls, band/ribbon, blommor/flowers
Övrigt/Others: QKs Photocorner, Martha Stewart Edge Punch-Doily Lace

*************************

Önskar er alla en riktigt härlig helg!

I wish you all a wonderful weekend!

Inga kommentarer: